Genel

Bingöl'de takla atan otomobildeki 2 kişi yaralandı

BİNGÖL (AA) - Bingöl'ün Genç ilçesinde takla atan otomobildeki 2 kişi yaralandı.

İlçenin Çaytepe köyü mevkisinde, A.A'nın kullandığı 34 TH 2089 plakalı otomobil kontrolden çıkarak takla attı.

Kazada sürücü ile otomobilde bulunan 1 kişi yaralandı.

Yaralılar, ambulanslarla Bingöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

{ "vars": { "gtag_id": "G-R51Z2Y1BKB", // GA4 ölçüm kimliğiniz "config": { "G-R51Z2Y1BKB": { // Aynı GA4 ölçüm kimliğinizi buraya da ekleyin "groups": "default" } } }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }