Genel

GÜNCELLEME - Elazığ'da 4,7 büyüklüğünde deprem

- AFAD Başkanlığı: - "An itibarıyla olumsuz bir durum bulunmamaktadır. Saha tarama çalışmaları devam etmektedir" AFAD BAŞKANLIĞININ AÇIKLAMASI EKLENDİ

ANKARA (AA) - Elazığ'ın merkezinde saat 03.25'te 4,7 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

Afet ve Acil Durum Yönetimi (AFAD) Başkanlığının internet sitesinde yer alan bilgiye göre, merkez üssü Elazığ'ın merkezi olan 4,7 büyüklüğündeki sarsıntının 13,83 kilometre derinlikte oluştuğu belirlendi.

AFAD Başkanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, şunlar kaydedildi:

"Elazığ ilimizde saat 03.25'te meydana gelen 4,7 büyüklüğündeki deprem sonrası an itibarıyla olumsuz bir durum bulunmamaktadır. Saha tarama çalışmaları devam etmektedir. Etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi sunarız."

{ "vars": { "gtag_id": "G-R51Z2Y1BKB", // GA4 ölçüm kimliğiniz "config": { "G-R51Z2Y1BKB": { // Aynı GA4 ölçüm kimliğinizi buraya da ekleyin "groups": "default" } } }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }